Jak jsme již psali v minulém čísle, BigMat se rozhodl podpořit juniorské fotbalové týmy formou sponzorství amatérského sportu, konkrétně nákupem dresů, šortek a podkolenek. Projekt PRO SPORT organizuje BigMat International. V České republice bylo vybráno dvacet fotbalových klubů s hráči ve věku 13 až 15 let. Jedná se o klu...
Jak jsme již psali v minulém čísle, BigMat se rozhodl podpořit juniorské fotbalové týmy formou sponzorství amatérského sportu, konkrétně nákupem dresů, šortek a podkolenek. Projekt PRO SPORT organizuje BigMat International. V České republice bylo vybráno dvacet fotbalových klubů s hráči ve věku 13 až 15 let. Jedná se o kluby, které jsou v místě nebo v těsné blízkosti obcí, kde sídlí prodejny BigMat, protože cílem projektu je primárně podpora lokálního sportu. Sportování dětí je zvlášť dnes tou nejvyšší prioritou, protože více než kdy dřív platí, že „ve zdravém těle zdravý duch“.