Dodavatelé a partneři

HET více než barvy

  ČTENÍ NA 2 MIN.  |  8.7.2021

Firma HET, druhý největší výrobce vodou ředitelných nátěrových hmot na českém trhu, sází na nadstandardní komunikaci se svými zákazníky a rychlé a kreativní řešení problémů. Díky každoročním investicím do výrobních technologií a skladovacích prostor neustále rozšiřuje svůj sortiment a reaguje tak na aktuální vývoj trhu – a to není pro ryze českou firmu bez jakékoliv zahraniční účasti vůbec snadný úkol. K budování dobrého jména značky přispívá i podpora nadace Kapka naděje nebo dlouholetá podpora sportu.

Historie společnosti

HET vstoupil na trh v roce 1991 jako distributor základních malířských surovin, v roce 1993 přibyly do portfolia i nátěrové hmoty. V roce 1996 se začala psát historie současného areálu v Ohníči u Teplic, který se po dvou letech intenzivní přestavby stal pro firmu jejím novým domovem. Investice do technologií v řádu stovek milionů, aktivní čerpání dotací z evropských fondů, ale i úspěšný marketing stojí za neustálým rozvojem společnosti, jejím růstem a nepřetržitým rozšiřováním sortimentu.

Rozsáhlá distribuční síť a export

Dobré obchodní a ekonomické výsledky ale nezávisí jen na širokém portfoliu produktů, důležitá je i rozsáhlá distribuční síť orientovaná na všechny klíčové segmenty maloobchodního i stavebního trhu – a právě na to se HET soustřeďuje. Prostřednictvím dceřiné společnosti firma expandovala i na Slovensko, export ve velikosti zhruba čtvrtiny ročního obratu jde pak do zemí střední a východní Evropy, jako je Maďarsko, Bulharsko, Polsko, Ukrajina a Rusko.

Široké produktové portfolio a oceněné výrobky

Ucelená nabídka vodou ředitelných a dnes již také rozpouštědlových výrobků pro nejrůznější použití zahrnuje barvy  interiérové, latexové, fasádní i tónovací, tenkovrstvé i mozaikové omítkoviny, penetrace a prostředky pro úpravu povrchu, barvy a laky na dřevo, beton, kov a kámen, lazury a napouštědla na dřevo, ale i sádry, tmely, štuky a stavební lepidla. Fasádní barva MIKRAL RENOVO ACTIVE v minulosti obdržela zvláštní cenu udělovanou oborovým časopisem Spektra, na kterou s úspěchem navázala středněvrstvá lazura na dřevo SOLDECOL LAZURA FORTE oceněním PRODUKT ROKU 2018. Velmi žádané jsou tónované malířské barvy, s nimiž HET vstoupil před lety na trh mezi prvními.

Současný trend jednoznačně směřuje ke zvyšování užitné hodnoty pro spotřebitele, z toho důvodu se HET v rámci technologického rozvoje zaměřil především na využívání nových a kvalitnějších surovin.

DALŠÍ ČLÁNKY